Klachten/geschillen

Dankzij jouw feedback elke dag beter.

Klachten en geschillen

Elke dag beter. Dat willen we voor jou, maar ook voor onszelf. Heb je een klacht, dan horen wij dat graag van je. Jouw ervaringen gebruiken wij om te leren en te verbeteren.

Een klacht bespreken

Ben je niet tevreden over de behandeling? Als je een klacht hebt, kun je die het beste meteen bespreken met een van onze medewerkers. Die kan dan met jou naar een oplossing zoeken. 

Klachtenprocedure

Kom je met de medewerker niet tot een oplossing, dan kun je de klachtenfunctionaris inschakelen. Die helpt je verder bij het behandelen van de klacht. Dien je klacht in met behulp van het contactformulier of door middel van een mail naar: info@curalma.nl. De klachtenfunctionaris neemt daarna contact met je op.

Vertrouwenspersoon

Ben je van mening dat er sprake is van ongewenst gedrag? Neem dan contact op met de vertrouwenspersoon. Onze vertrouwenspersoon is onafhankelijk en is er zowel voor cliënten als voor medewerkers.